TV İZLEYELİM

iframe src="http://www.30minutelunchbreak.com/gadgets/livetvint.html?channel=Sky News&?auto=Yes" border="0" frameborder ="0" scrolling="no" width="270" height="270" marginwidth="0">

17 Aralık 2009 Perşembe

Gürşat KALE (80 Mad)
(Diğer Etiketi: MEZUNLARDAN KISA KISA)

Diline sahip olamayan milletler geleceklerini kaybederler...
Saygılarımla,

..........................................................

Ender TETİK (95 Mad)
(Diğer Etiketi: MEZUNLARDAN KISA KISA)

Yücel Bey lütfen devam.Türkçe eğitim için tüm gayretlerle devam.Bizim yapabileceğimiz bir şey varsa seve seve yardım etmeye çalışırız.
Saygılar

........................................................


Selami TOPRAK (79 Mad.)
(Diğer Etiketi: MEZUNLARDAN KISA KISA)

Sayin hocam
Bu ankete daha once detayli bir email yazmistim. Ama benim fikrim yabanci dilde bir meslek iyi ogretilemez. Bir insan bir konuyu en iyi kendi dilinde ogrenir. AmaZaten hocalar yetersiz olur. Bir kac hoca ile de bu olmaz. Ekibinizi degistirmeniz lazim. Cunku Ingilizce ders anlatacak hoca sayisi fazla degil. Hayirlisi
Sevgi ve saygilarimi sunuyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.