TV İZLEYELİM

iframe src="http://www.30minutelunchbreak.com/gadgets/livetvint.html?channel=Sky News&?auto=Yes" border="0" frameborder ="0" scrolling="no" width="270" height="270" marginwidth="0">

12 Aralık 2009 Cumartesi

KESİNLİKLE HAYIR

Özgür TÜREL (98 İnş)

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Ben %30 İngilizce eğitim mezunuyum. Bana hiç birşey katmadı. Anadolu Lisesinden gelen tabanım vardı zaten. Ama daha fazlasını ben kendim öğrendim. Malesef mesleğimle ilgili kısımları okuldan değil. Hatta su kürsüsünden bir ders almıştım. "Water Resources Engineering". Hocanın adını vermek istemiyorum. Koskoca Prof. (?!?). Tablo anlatacak. Aynen cümleyi aktarıyorum...(We multipy with this, subtract from this. Result is this. And the table is this!!!!!!).Bu mudur İngilizce eğitim????Kendi çabamla tamaladığım mesleki İngilizcem de çatır çatır şu an!!

Kesinlikle HAYIR!!!!!
Yabancı dile evet. Öğretime hayır.Ama ders saatini arttırın! 1 değil 5 tane yabancı dil öğretin!Madem üniversite son durak Yabancı dil eğitimi için!O zaman vazifemizi tam yapalım değil mi? aynı dersin İngilizcesini, Almancasını, Katmanduca'sını da verin yiyorsa.!Eğitim öyle olur ancak...

Saygılarımla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.