TV İZLEYELİM

iframe src="http://www.30minutelunchbreak.com/gadgets/livetvint.html?channel=Sky News&?auto=Yes" border="0" frameborder ="0" scrolling="no" width="270" height="270" marginwidth="0">

12 Aralık 2009 Cumartesi

EĞİTİMDE ÇOK İYİ ANLATMA ve ANLAMA OLMALIDIR

Mehmet Ali KARAGÖZ (79 Mad)

Sn. Yücel Özdemir

Öncelikle Böyle Önemli Bir Konuda Önderlik Yapmanızdan Ve Harcadığınız Kıymetli Zamanlarınızdan Dolayı Size Minnettar Olduğumu İfade Etmeyi Ve Teşekkür Etmeyi En Başa Almak İstedim. Çok Çok Sağ Olun Var Olun....
Ben, mühendislik mekteplerinin duayeni olan İTÜ müze 1972-1973 döneminde oldukça iyi bir puanla girmeye Muaffak olabildim.. ki en büyük idealimdi orada okuyabilmek.. çok olaylı geçen yıllar nedeniyle, 1979 haziran ayında mezun olup hemen TKİ kurumunda işe başladım ve 25 yıl muhtelif makamlarda çalışarak emekli oldum.. çalışma hayatım boyunca ve halen, almış olduğumuz Türkçe eğitimin hiç bir eksikliğini ve sıkıntısını yaşamadım. Bilhassa İngilizce eğitim' le mezun veren diğer okullardan gelen meslektaşlarımıza aramızda nüans farkları olduğunu gördüm ve yaşadım.. ve şu anda bunların detaylarına girmeyi de gerekli görmüyorum.
Sonuç olarak; Meslekte iyi bir noktada olabilmenin yolu, verilen mesleki bilgilerin çok iyi anlatılmasına ve çok iyi anlaşılmasına bağlıdır diyorum. Bu durum ise; ülkemizde kullanmış olduğumuz anadilimiz TÜRKÇE ile verilecek bir eğitim sayesinde gerçekleşebilir diyorum.. Bana göre bir okulun prestijinin yükselmesi, vereceği yabancı dilde eğitime göre değil, verdiği mezunlarının başarılı bir meslek hayatı sürdürmeleriyle mümkün olabilir. Yabancı dile gelince, keşke bir tek İNGİLİZCE değil, birkaç yabancı dili iyi derecede bilebilsek...
Teşekkür eder saygılar sunarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.